Po czym poznać, że salon urody dba o klientów?

Po czym poznać, że salon urody dba o klientów?

Salony fryzjerskie i gabinety kosmetyczne nieustannie prześcigają się w zabieganiu o klientów. Podstawą renomy jest wysoka jakość usług. Nie bez znaczenia pozostają jednak także komunikacja oraz poziom obsługi. Zobacz, po czym poznać, że salon urody naprawdę o Ciebie dba.

Indywidualne podejście

Wchodzisz do salonu urody i specjalista rozpoczyna niezobowiązującą rozmowę. Bardzo miłe, kiedy nie tylko wie kim jesteś, ale także przypomina sobie z jakich zabiegów korzystałeś wcześniej, co lubisz lub na jakie produkty masz alergie. Być może zastanawiasz się, jak to możliwe, że fryzjerzy i kosmetyczki mają tak dobrą pamięć. W rzeczywistości wszystko jest kwestią dobrego przygotowania, a nie zdolności. Renomowane salony urody korzystają z narzędzi, dzięki którym są w stanie łatwo odtworzyć informacje o zabiegach, z których wcześniej korzystał klient czy zakupionych przez niego produktach. Bardziej skrupulatni pracownicy robią notatki dotyczące indywidualnych wymagań, np. ulubionej kawy, czy preferowanej marki farb do włosów.

Rezerwacja wizyt przez Internet

Salony urody wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów. W dobie Internetu wiele z nich udostępnia możliwość umawiania się na wizyty online. Dzięki niej możesz zarezerwować zabieg w kilka minut, nawet nie wychodząc z domu. Wystarczy, że skorzystasz z telefonu, tabletu lub komputera. To wygodne rozwiązanie wdrożyło już wiele placówek fryzjerskich i gabinetów kosmetycznych. Wśród nich dużą grupę stanowią firmy korzystające z Versum – oprogramowania dla branży hair & beauty, które pozwala na łatwe uruchomienie systemu elektronicznego umawiania wizyt.

Zniżki i rabaty

Wszyscy lubimy dobre okazje. Dlatego miło, kiedy ulubiony fryzjer lub kosmetyczka wieńczy wizytę dodatkowym rabatem lub promocją. Właściciele i menadżerowie renomowanych salonów urody wiedzą, jak ważni są stali klienci i potrafią o nich zadbać. To właśnie dlatego coraz więcej firm decyduje się na uruchomienie programów lojalnościowych. Dzięki nim klienci chętniej korzystają z usług konkretnej placówki i zyskują mnóstwo profitów. Z przyjemnością także polecają firmę swoim znajomym.

Więcej czasu dla klientów i dobra organizacja

Praca w branży hair & beauty jest bardzo wymagająca. Pracownicy muszą mieć na uwadze wiele kwestii, począwszy od obsługi, poprzez umawianie wizyt, aż po kontrolę stanów magazynowych. Ważne, aby czynności organizacyjne nie zabierały im czasu, który muszą mieć dla klienta. Właśnie dlatego nowoczesne salony urody korzystają z systemów ułatwiających zarządzanie. Jednym z najpopularniejszych z nich jest Versum – program, który ma już ponad 21 000 użytkowników. Tego typu narzędzia wyposażone są w inteligentne terminarze, umożliwiające wygodne planowanie wizyt i efektywną promocję salonu, a nawet generują raporty, pozwalające szybko skontrolować stany magazynowe oraz rozliczyć pracowników. A to dopiero początek długiej listy możliwości, dzięki którym firmy z branży hair & beauty mogą zapewniać swoim klientom obsługę na najwyższym poziomie.

salon

REKLAMA: AKADEMIA VERSUM

 

Artykuł sponsorowany

Komentarze (0)

Zostaw komentarz

Redakcja Fusion Marketing Sp. z o.o.

+48 794 502 662

zamowienia@fusionpress.eu